Консультації для батьків

Правила безпеки під час новорічних свят

Розвиток мислення та мовлення, як складова розвивальних занять для дошкільнят

Як найчастіше спілкуйтеся з дитиною!!!!

Гігієна пі час карантину!

Чим зайняти дітей на прогулянці (1)

Чим зайняти дитину на прогулянці (2)

 

ПРАВИЛА РОБОТИ
В УМОВАХ АДАПТОВАНОГО КАРАНТИНУ
З 09.06.2020 Р.  ПО  31.07.2020 Р.

   

 

1. Перед початком зміни проводити температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти відповідно до графіку.
    Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов'язків.
   При вимірюванні температури тіла контактним методом, необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію виробу, яким здійснюється термометрія після кожного його використання, згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.
     2. Температурний скринінг дітей проводити під час приходу (початковий) до закладу та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал. Поточний температурний скринінг проводиться перед обідом та під час підйому дітей після денного сну, відповідно до режиму дня кожної вікової групи. Температурний скринінг проводить вихователь групи.
    Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.
     3. Ранковий прийом дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи на ігровому майданчику, закріпленому за кожною групою, у чітко визначений час. Так, прийом проводиться у період з 7.30 год. до 8.45 год., передача дітей батькам після закінчення дня – після 16.30 год. Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.
   4. На центральному вході до закладу та кожної групи організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
    Доступ дітей до спиртових антисептиків повинен бути обмеженим.
     5. Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводити в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.
    6. Прогулянки та заняття організовувати відповідно до графіку так, щоб недопустити об'єднання/змішування груп.
   7. Проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання.
     8. Всі заняття та інші форми дитячої активності проводити на відкритому повітрі.
    9. Переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання.
     10. Обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом.
     11. Обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря.
    12. Забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.
    13. Обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням. 
     14. Працівники зобов’язані носити засоби індивідуального захисту (маски або респіратори)  та змінювати їх кожні 2 години. Після використання багаторазові маски або респіратори поміщаються у спеціальні ємкості для замочування і в кінці дня здаються на пральню для прання та прасування, одноразові маски одразу після використання утилізуються у спеціальну ємкість.
     15. Проводити дезінфекцію поверхонь у групах не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять.
    Протягом дня проводити: миття підлоги в усіх приміщеннях закладу, в тому числі групових приміщень, миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфікуючих розчинів; миття посуду та інвентарю із дотриманням правил обробки.
    Проводити бактерицидне опромінювання групових приміщень у встановлений період.
    Наприкінці дня проводити: миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих розчинів; обробку групових та прогулянкових іграшок із застосуванням дезінфікуючих розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах; дезінфікування бактерицидними лампами групових приміщень.
    16. Помічникам вихователя кожної групи проводити дезінфекцію перил та дверних ручок у коридорах одразу після заходу з прогулянки чи виходу дітей на прогулянку відповідної групи.
     17. Проводити провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.
    18. Здійснювати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.
     19. Забезпечити недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів для прибирання для дітей.
   20. Працівники закладу дошкільної освіти повинні регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо.
    21. Працівники закладу дошкільної освіти повинні: утримуватись від контактів з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо; самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
  22. На період карантину забороняється:
     використання багаторазових (тканинних) рушників;
    
 використання м'яких (м'яконабивних) іграшок;
   
 використання іграшок та обладнання, які не підлягають обробці дезінфекційними засобами (друковані дидактичні ігри, книги, альбоми, пластилін, олівці тощо);
    
 використання килимів з довгим ворсом;
    
 перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень груп;
   
 проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);
    
 принесення дітьми іграшок з дому;
  
 вхід батьків та сторонніх осіб у приміщення закладу, окрім представників тих структур, які забезпечують життєдіяльність закладу ;
    
 проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).

Правила складено відповідно до Постанови МОЗ України від 21.05.2020 р. №25.

Інформація для батьків щодо встановлених обмежень та умов обслуговування під час карантину в дошкільному закладі

  1. Для батьків вхід до у приміщення дитячого садка заборонений.
  2. Прийом у дитячий садок здійснюється на території закладу за межами будівлі.
  3. Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратори або захисні маски так, щоб були покриті ніс та рот.
  4. Працівник дитячого садка здійснює температурний скринінг та відводить дитину в групу.
  5. При найменших ознаках захворювання та у разі підвищеної температури у дитини (більше 37,2), необхідно залишити територію закладу та звернутися до сімейного лікаря.
  6. При найменших ознаках нездужання упродовж дня, дитину відразу ізолюють і батьки забов’язані негайно її забрати.
  7. Приводити дитину тільки з комплектом необхідного одягу на 1 день.
  8. Не приносити з дому самокати, велосипеди, м’які та пластикові іграшки.
  9. Забирати дітей ввечері лише при вході до дитячого садка.
  10. Увечері усі речі дитини необхідно забирати додому, оскільки шафки і роздягальні піддаються додатковій дезінфекції. При необхідності забрати дитячі речі, повідомляйте про це вихователя, працівник закладу дошкільної освіти видасть їх.
  11. Уникати близького контакту з працівниками дитячого садка, іншими батьками і дітьми.
  12. Всі питання щодо організації освітнього процесу з’ясовувати в онлайн режимі.

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

АБЕТКА ПОРАД БАТЬКАМ

    А — аналізуйте, що дитина дивиться по телевізору чи в Інтернеті.

    Б — будьте толерантними під час розмови з дитиною.

    В — вас запитують — уважно слухайте, давайте відповіді.

    Г — говоріть із дитиною у зрозумілій, прийнятній для неї формі.

    Д — дивіться телевізор, читайте журнали разом із вашою дитиною.

    Е — економте свій час і сили на вмовляння дитини прочитати якусь книжку чи подивитися певну передачу; напевно, їй це ще зарано — на все свій час.

    Є — єдність поглядів, оцінок батьків у тому, що дивиться, читає, у що грається дитина на комп'ютері.

   Ж — життя дитини не має обмежуватися телевізором, комп'ютером чи плеєром.

   З — з розумінням ставтеся до телепрограм, які обирає дитина, зважайте на її вік, інтереси тощо.

      І — ігри на комп'ютері заміняйте рухливими іграми надворі.

      К — купуйте дитині тільки необхідне, не потурайте її забаганкам.

      Л — любіть ваших дітей та приділяйте їм більше уваги.

      М — мистецтво — це не лише телебачення, преса та Інтернет.

   Н — не кажіть дитині: «Тобі ще рано це дивитися», — просто перемкніть канал на ту програму, яку можна дивитися разом із нею.

     О — обговорюйте з дитиною побачене по телевізору.

     П — поважайте думки дитини.

   Р — радійте та сумуйте разом із дитиною в повсякденному житті, коли дивитеся чи обговорюєте телепередачу або книжку.

    С — стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.

    Т — творчий потенціал дитини розвивайте.

     У — успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в родині.

   Ф — фарби та палітра кольорів у вашому житті нехай завжди сяє лише веселими барвами.

     X — хай завжди дитина відчуває ваш інтерес до себе.

  Ц — цікавтеся друзями дитини: запрошуйте їх до себе в гості, дізнавайтеся і про їхні захоплення, погляди на життя, про те, що вони читають, тощо.

   Ч — частіше допомагайте дитині виконувати доручену справу, але не виконуйте її за дитину.

    Ш — шум — це ворог здоров'я дитини.

    Щ — щастя і радість дітей — у ваших руках.

    Ю — юнацький вік — це найкращий період у житті дитини.

  Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, порядною, люб'язною, правдивою, ставилася до всіх із любов'ю, дотримуйтеся самі цих порад.

 

http://sone4koleb.at.ua/sitemap.xml