Консультації для батьків
Правила безпеки під час новорічних свят
Розвиток мислення та мовлення, як складова розвивальних занять для дошкільнят
Як найчастіше спілкуйтеся з дитиною!!!!
Чим зайняти дітей на прогулянці (1)
Чим зайняти дитину на прогулянці (2)
ПРАВИЛА РОБОТИ
В УМОВАХ АДАПТОВАНОГО КАРАНТИНУ
З 09.06.2020 Р. ПО 31.07.2020 Р.
⇒
1. Перед початком зміни проводити температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти відповідно до графіку.
Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов'язків.
При вимірюванні температури тіла контактним методом, необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію виробу, яким здійснюється термометрія після кожного його використання, згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.
⇒ 2. Температурний скринінг дітей проводити під час приходу (початковий) до закладу та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал. Поточний температурний скринінг проводиться перед обідом та під час підйому дітей після денного сну, відповідно до режиму дня кожної вікової групи. Температурний скринінг проводить вихователь групи.
Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.
⇒ 3. Ранковий прийом дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи на ігровому майданчику, закріпленому за кожною групою, у чітко визначений час. Так, прийом проводиться у період з 7.30 год. до 8.45 год., передача дітей батькам після закінчення дня – після 16.30 год. Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.
⇒ 4. На центральному вході до закладу та кожної групи організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
Доступ дітей до спиртових антисептиків повинен бути обмеженим.
⇒ 5. Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводити в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.
⇒ 6. Прогулянки та заняття організовувати відповідно до графіку так, щоб недопустити об'єднання/змішування груп.
⇒ 7. Проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання.
⇒ 8. Всі заняття та інші форми дитячої активності проводити на відкритому повітрі.
⇒ 9. Переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання.
⇒ 10. Обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом.
⇒ 11. Обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря.
⇒ 12. Забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.
⇒ 13. Обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням.
⇒ 14. Працівники зобов’язані носити засоби індивідуального захисту (маски або респіратори) та змінювати їх кожні 2 години. Після використання багаторазові маски або респіратори поміщаються у спеціальні ємкості для замочування і в кінці дня здаються на пральню для прання та прасування, одноразові маски одразу після використання утилізуються у спеціальну ємкість.
⇒ 15. Проводити дезінфекцію поверхонь у групах не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять.
Протягом дня проводити: миття підлоги в усіх приміщеннях закладу, в тому числі групових приміщень, миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфікуючих розчинів; миття посуду та інвентарю із дотриманням правил обробки.
Проводити бактерицидне опромінювання групових приміщень у встановлений період.
Наприкінці дня проводити: миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих розчинів; обробку групових та прогулянкових іграшок із застосуванням дезінфікуючих розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах; дезінфікування бактерицидними лампами групових приміщень.
⇒ 16. Помічникам вихователя кожної групи проводити дезінфекцію перил та дверних ручок у коридорах одразу після заходу з прогулянки чи виходу дітей на прогулянку відповідної групи.
⇒ 17. Проводити провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.
⇒ 18. Здійснювати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.
⇒ 19. Забезпечити недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів для прибирання для дітей.
⇒ 20. Працівники закладу дошкільної освіти повинні регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо.
⇒ 21. Працівники закладу дошкільної освіти повинні: утримуватись від контактів з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо; самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
⇒ 22. На період карантину забороняється:
∗ використання багаторазових (тканинних) рушників;
∗ використання м'яких (м'яконабивних) іграшок;
∗ використання іграшок та обладнання, які не підлягають обробці дезінфекційними засобами (друковані дидактичні ігри, книги, альбоми, пластилін, олівці тощо);
∗ використання килимів з довгим ворсом;
∗ перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень груп;
∗ проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);
∗ принесення дітьми іграшок з дому;
∗ вхід батьків та сторонніх осіб у приміщення закладу, окрім представників тих структур, які забезпечують життєдіяльність закладу ;
∗ проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).
Правила складено відповідно до Постанови МОЗ України від 21.05.2020 р. №25.
Інформація для батьків щодо встановлених обмежень та умов обслуговування під час карантину в дошкільному закладі
- Для батьків вхід до у приміщення дитячого садка заборонений.
- Прийом у дитячий садок здійснюється на території закладу за межами будівлі.
- Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратори або захисні маски так, щоб були покриті ніс та рот.
- Працівник дитячого садка здійснює температурний скринінг та відводить дитину в групу.
- При найменших ознаках захворювання та у разі підвищеної температури у дитини (більше 37,2), необхідно залишити територію закладу та звернутися до сімейного лікаря.
- При найменших ознаках нездужання упродовж дня, дитину відразу ізолюють і батьки забов’язані негайно її забрати.
- Приводити дитину тільки з комплектом необхідного одягу на 1 день.
- Не приносити з дому самокати, велосипеди, м’які та пластикові іграшки.
- Забирати дітей ввечері лише при вході до дитячого садка.
- Увечері усі речі дитини необхідно забирати додому, оскільки шафки і роздягальні піддаються додатковій дезінфекції. При необхідності забрати дитячі речі, повідомляйте про це вихователя, працівник закладу дошкільної освіти видасть їх.
- Уникати близького контакту з працівниками дитячого садка, іншими батьками і дітьми.
- Всі питання щодо організації освітнього процесу з’ясовувати в онлайн режимі.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
АБЕТКА ПОРАД БАТЬКАМ
А — аналізуйте, що дитина дивиться по телевізору чи в Інтернеті.
Б — будьте толерантними під час розмови з дитиною.
В — вас запитують — уважно слухайте, давайте відповіді.
Г — говоріть із дитиною у зрозумілій, прийнятній для неї формі.
Д — дивіться телевізор, читайте журнали разом із вашою дитиною.
Е — економте свій час і сили на вмовляння дитини прочитати якусь книжку чи подивитися певну передачу; напевно, їй це ще зарано — на все свій час.
Є — єдність поглядів, оцінок батьків у тому, що дивиться, читає, у що грається дитина на комп'ютері.
Ж — життя дитини не має обмежуватися телевізором, комп'ютером чи плеєром.
З — з розумінням ставтеся до телепрограм, які обирає дитина, зважайте на її вік, інтереси тощо.
І — ігри на комп'ютері заміняйте рухливими іграми надворі.
К — купуйте дитині тільки необхідне, не потурайте її забаганкам.
Л — любіть ваших дітей та приділяйте їм більше уваги.
М — мистецтво — це не лише телебачення, преса та Інтернет.
Н — не кажіть дитині: «Тобі ще рано це дивитися», — просто перемкніть канал на ту програму, яку можна дивитися разом із нею.
О — обговорюйте з дитиною побачене по телевізору.
П — поважайте думки дитини.
Р — радійте та сумуйте разом із дитиною в повсякденному житті, коли дивитеся чи обговорюєте телепередачу або книжку.
С — стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.
Т — творчий потенціал дитини розвивайте.
У — успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в родині.
Ф — фарби та палітра кольорів у вашому житті нехай завжди сяє лише веселими барвами.
X — хай завжди дитина відчуває ваш інтерес до себе.
Ц — цікавтеся друзями дитини: запрошуйте їх до себе в гості, дізнавайтеся і про їхні захоплення, погляди на життя, про те, що вони читають, тощо.
Ч — частіше допомагайте дитині виконувати доручену справу, але не виконуйте її за дитину.
Ш — шум — це ворог здоров'я дитини.
Щ — щастя і радість дітей — у ваших руках.
Ю — юнацький вік — це найкращий період у житті дитини.
Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, порядною, люб'язною, правдивою, ставилася до всіх із любов'ю, дотримуйтеся самі цих порад.